Weekendje Sydney !!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu Weekendje Sydney !!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu

Weekendje Sydney !!!!

Blijf op de hoogte en volg Jan Jeanne

13 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Nu zondagavond hier in Sydney en we hebben genoten van de stad. Gisteren morgen naar Chinatown geweest en daarna naar de Sydney Tower Eye. Vanaf deze toren 305 meter hoog heb je een prachtig uitzicht over heel de stad en de verre omgeving. Het vervoer bestaat hier uit bussen,metro en niet te vergeten de vele Ferry's welke vanuit enkele havens uitvaren. Met de Ferry zijn we naar Marley en Darling Harbour geweest. In de avond gezellig uit eten geweest mat Jaap en Joël. Daarna zijn Jeanne in ik nog even naar het " Red Light" district op Kings Cross geweest waar ook ons hotel te vinden is. Dus zelfs voor ons hotel altijd volop bedrijvigheid ! Op zondagmorgen naar Bondi Beach een pracht strand aan de rand van Sydney. Vanuit het strand loopt een schitterende wandelroute naar Bronte Beach. Terug naar de stad zijn we nog naar de Nuddle Market en de Sydney Wildlive world geweest en nu op naar het " happy hour " en morgen vroeg vliegen we door naar Melbourne.

• 13 Oktober 2013 - 10:14

Annie En Sjef:

Nou jan en Jean ,dat kennen wij allemaal terug.
    Echt super mooi ,en wat een uitzicht .
    En was het wel gezellig met die two boys ,zijn wel een paar schatjes .
    Mooie tijd daar en mooie foto"s
    annie