We kwamen ze alle 3 tegen !!!! - Reisverslag uit Portland, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu We kwamen ze alle 3 tegen !!!! - Reisverslag uit Portland, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu

We kwamen ze alle 3 tegen !!!!

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jeanne

16 Oktober 2013 | Australië, Portland

Gisteren en vandaag woensdag hebben we de Great Ocean Road is zijn geheel met onze huurauto gereden. Het is een autoroute van 243 km maar je doet er wel minstens een kleine 10 uur over. De route loopt vanaf Torquay naar Portland en parallel aan de oceaan aan de zuidkust van australie in de staat Victoria. Tijdens deze route kun je vele prachtige stops maken met unieke vergezichten danwel genieten van de flora en flaura in deze streek. Wij hebben aan de kust het nationale park : The Twelve Apostles bezocht en inderdaad het zijn er inmiddels geen 12 meer maar nog steeds zeer indrukwekkend. Wat een rotsformaties !!!!
Telkens ietjes verder van de kust kwamen we vandaag Koala's en Kangeroe's tegen en niet te vergeten enkele Cassowary's welke bij in ons auto kwamen kijken. Vandaag geen strak blauwe hemel maar nog wel altijd dik 20 Gr.

• 16 Oktober 2013 - 15:11

Annie En Sjef:

Wat een trip zeg ,en dan de twaalf apostelen gezien ,geweldig.
    Dit stuk staat bij ons nog op de verlanglijst.
    En waar is dan die ene apostel gebleven ,hij is er toch niet uitgenaaid.
    Nou geniet er maar weer van ,gisteren Jaap gezien op skype .
    Hij vond het heel leuk dat hij jullie in Sydney ontmoet had
    annie

• 17 Oktober 2013 - 09:07

Francien:

Wat een mooie route

• 17 Oktober 2013 - 12:55

Jack:

Hallo ginder in het verre Australië.

Jullie zijn wel te benijden , erg indrukwekkend allemaal. Een prachtig land. Geniet ervan.
    P.S. Mochten jullie nog een apostel missen , we hebben er hier nog een aantal over .
    Groetjes, ook van de collega's
    Jack

• 18 Oktober 2013 - 22:24

Nicole En Peter:

Hallo globetrotters,
    Zo te zien beleven jullie een geweldige reis. Als we de foto's bekijken moet het een geweldig land zijn. We wensen jullie nog een fijne vakantie toe en geniet ervan. Groetjes Peter en Nicole.