Halls Gap in The Grampians - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu Halls Gap in The Grampians - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu

Halls Gap in The Grampians

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jeanne

18 Oktober 2013 | Australië, Halls Gap

De laatste twee dagen zij we aan het wandelen en rondtoeren geweest in het National Park the Grampians. We hebben een schitterende Lodge gevonden in Halls Gap in het midden van dit natuurreservaat. ( www.visitgrampians.com.au ). Donderdag was het voor het eerst een beetje een Hollands weertje maar vandaag weer een strak blauwe hemel en dik 20 graden. Vandaag de hoogste berg in deze streek 'beklommen' eerste 10 km met de auto maar de laatste 2 km te voet en alleen maar steil omhoog !!!
Ook nog naar een Aboriginal park geweest voor een prachtige wandeling tussen de Kangeroes en vele vogels. Morgen vertrekken we van hier uit terug naar Melbourne waar we dan op de zondag met Bruce en Susy een dagje downtown Melbourne gaan doen. Maandag morgen gaan we dan dit schitterende continent verlaten en door naar Singapore .

• 18 Oktober 2013 - 09:19

Annie En Sjef:

Nou wat een vergezichten ,en al de dieren geweldig.
    Het is maar goed dat jullie niet in Sydney zitten daar heersen heel erge branden .
    Er zijn al 100 huizen afgebrand ,en de rook hangt boven Sydney.
    Van Jaap een bericht gehad dat het heel erg is .
    Maar laat jullie vakantie niet bederven,
    En zijn jullie al aan het aftellen ?
    annie en sjef

Bedankt voor de kaart.

Groetjes Maria

• 18 Oktober 2013 - 11:20

Lambert Verhoeven:

Jongelui, er heerste gisteren een grote euforie in de kantine van vv Nijnsel/TVE Reclame. Iemand wist namelijk te vertellen dat Jan donderdag 24 oktober weer in de kantine verschijnt! Dat is uitgelekt. Maar wel leuk, er ging gisteren een groot gejuich op toen dat bekend werd gemaakt.
    Ik zie nog steeds fraaie plaatjes, de natuur is onovertroffen, ook prettig als je geen cultuur hebt. Jeanne, je bent wel een waaghals geworden of zijn de foto's geshopt? Jan is overal toe in staat, niem,and weet dat beter dan jij.
    In Singapore heb je een prachtige orchideeëntuin, aan te bevelen (maar eerst nog smullen van die albasten stewardessen in the plane). En geen kauwgom op de grond want dat kost een paar honderd Singapore Dollar. Kauwgom is overigens ook nergens te koop.
    Ik zag overigens net nog een bericht in de Sydney Journal; ze zoeken een pyromaan uit Rooi, ene Jan van H.? Enig idee wie dat kan zijn? Zijn er nog meer Rooienaren in Sydney?
    Dinsdag wordt het hier in Nijnsel 21 graden, dus voor jullie zal de overgang niet zo groot zijn.
    Jan, ik zag dat Maria jou bedankt voor de kaart, ik neem aan dat die kaart ook voor ons is?

• 19 Oktober 2013 - 08:38

Diana Van De Laar:

Hallo Jan en Jeanne,

Eindelijk heb ik jullie site gevonden ik denk dat ik de verkeerde namen had ingegeven want ik kon het nml niet vinden. Ja ... Jan ik hoor je al zeggen ECHT BLOND.
    Wat een prachtige foto "s en echt leuk jullie reisverslag . Onze reisleider heeft het weer top voor elkaar.
    Pas je wel een beetje goed op Jeanne want je laat haar wel heeel gevaarlijke dingen doen voor een mooi plaatje !!
    Ik wens jullie nog een hele fijne vakantie geniet ervan want hier in ons Nederland is het herfst brr.
    Als jullie terug zijn gaan we snel een keer afspreken en jullie mooie foto's bekijken.

xxxx Diana

• 19 Oktober 2013 - 20:09

Theo En Rozé:

Willen jullie een klein kangaroetje meesmokkelen voor mij???????????pleeeaaaase
    Geniet nog ff van australie en dan een goeie vlucht naar singapore.