From Sydney to Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu From Sydney to Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jan Jeanne Heesch - WaarBenJij.nu

From Sydney to Melbourne

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan Jeanne

14 Oktober 2013 | Australië, Melbourne

Deze morgen kort vliegreisje van Sydney naar Melbourne en daar weer een huurauto opgehaald en vertrokken naar Bruce en Susy.
Een stel wat we 3 jaar geleden in Canada in de trein hebben ontmoet en waar we nu voor een nacht blijven logeren en bijpraten. Vanmiddag heeft Bruce ons alvast een rondleiding door Melbourne gegeven. Leuk want hij woont hier al zijn hele leven en weet alle in en outs van deze stad in de staat Victoria. Wel zijn we van 36 Gr. naar 12 Gr. gegaan als max temperatuur en dat viel even tegen maar woensdag gaat het hier ook weer dik 25 Gr. worden dus nog steeds lente met temperaturen wat wij zomer noemen. Morgen gaan we vanuit hier aan ons rit over de great ocean road beginnen met als eerste stop het plaatsje Lorne.

• 14 Oktober 2013 - 17:43

Lambert Verhoeven:

Jongelui, komen jullie nog een keer terug of was het toch een enkelreis?
    Jan, gezien jouw betrokkenheid bij de vv Nijnsel hebben we topper er tegen Constantia gisteren uitgegooid. Die hou je dus te goed. Er ging trouwens meer niet door want het was behoorlijk urineweer. De Eindhovense marathon is ook zowat verregend. Een man uit Ethiopië heeft gewonnen, als je hem ziet dan ken je hem wel. Ik heb jullie voor volgend jaar ingeschreven. Die houden jullie amper bij met je elektrische fiets.
    Verder is er hier niet veel te melden. De zon komt nog steeds op in het oosten. Het is wat saai herfstweer en bepaald geen weer om met dolfijnen in de Dommel te zwemmen.
    De andijvie groeit nog goed door.
    Veel genot en tot ziens.

• 14 Oktober 2013 - 18:11

Annie En Sjef:

Ja Jan en Jean jullie hadden de wanten van Jaap meemoeten nemen.
    Had je in ieders geval geen koude handjes gehad., en daar kun je met zé tweeien in hahaaaaaaaaaa.
    Maar weer mooi Melbourne ,het is toch allemaal niet bij je deur zo zit je in Sydney en zo zit je in Melbourne.
    Weer een mooie belevenis ,die stad moeten wij nog een keer gaan bekijken .
    Ook weer leuk dat je daar kennissen hebt die jullie de stad laten zien ,geniet er maar van .
    En dat wordt thuis wel een keer fotos kijken ,ben erg benieuwd.
    annie

• 14 Oktober 2013 - 21:35

Thera:

Hoi jeanne en jan,

Hier alles prima,
    We hebben een zwembad achter in de tuin gekregen alleen tis te koud om in te zwemmen....
    Wat een weer hier,alleen maar regen.
    Woensdag schijnt de zon wel natuurlijk!
    Wat een mooie reis zijn jullie aan het maken zeg,mooie fotoś.
    De auto is ook nog heel maar hij trilt wel een beetje als je boven de 150 rijdt,is dat normaal?
    Geniet nog van de laatste weken daar maar van alles want hier is alles koud en nat..
    Nog veel plezier en de groetjes van ons moeke.

xxxxx
    Thera

• 14 Oktober 2013 - 23:01

Adrie:

Jullie genieten ervan, dat zien we wel.
    Mooie foto's van wat jullie allemaal meemaken.
    Hier kun je zo'n foto's niet maken, met het weer wat we nu hebben.
    Veel plezier nog de komende weken.
    anja en adrie

• 15 Oktober 2013 - 11:30

Theo En Rozé:

Hey Sjanneke en Janneman.
    De dommel stroomt nog net nie over dus we hebben nog droge voeten.
    Ik zag hier een wit citroentje voorbij vliegen maar gelukkig hebben we in Olland geen bulten!!!!!
    dus daar kan da trillen nie van komen.
    De tijd vliegt dus geniet er nog van ,ben benieuwd naar alle foto's.